• 20 juni klusdag VV Noordscheschut

15 mei 2020
  • 20 juni klusdag VV Noordscheschut

Op zaterdag 20 juni zal het Sportpark De Meulewieke net als vorig jaar in het teken staan van het zomerklaar maken van het terrein.

Verleden jaar was het een enorm succes, waarbij we flink wat klussen hebben kunnen doen, vandaar dat we hier een jaarlijks evenement van willen maken, zo ook dit jaar.

Hiervoor zijn we op zoek naar hulp/vrijwilligers die ons mee willen en kunnen helpen.
    Er zijn verscheidene klussen die op het programma staan om gedaan te worden om ons sportpark nog mooier en schoner te maken.

De belangrijkste mogelijke klussen voor de klusdag 20 juni 2020:

- straatwerk vanaf kleedgebouw naar entree
    - reclameborden schoonmaken
    - dugouts schoonmaken
    - doelpalen schoonmaken
    - hoge reclameborden met de hand afnemen
    - omroephokje schoonmaken
    - folie om reclameborden wikkelen
    - straatwerk voor overkapping
    - bossage rooien voor uitbreiding terras richting hoofdveld
    - schilderen zijkant overkapping zijde sloot met beits
    - plaatsen schutting langs sloot
    - omzetten & plaatsen hekwerk tbv uitbreiding terras
    - onkruid wieden/kantjes afsteken
    -etcetera

De benodigde materialen zullen we natuurlijk zoveel mogelijk als kan bij onze sponsoren halen #kooplokaal #helpelkaardecoronacrisisdoor

Vele handen maken licht werk!

Aanvang zaterdag 20 juni om 9:00

Natuurlijk zal er voor een natje en droogje gezorgd worden en na afloop zal ervoor de hulptroepen een BBQ zijn.

Om dit allemaal goed te laten verlopen en inkopen te doen voor de BBQ, aub zoveel mogelijk en op tijd aanmelden, zodat we hier rekening mee kunnen houden!

Laat zien dat je een blauw wit hart hebt, graag aanmelden bij Henk Swiers via een app of berichtje op 06 23 71 82 01.

Alvast bedankt en tot zaterdag 20 juni op Sportpark De Meulewieke

#klusdag #samensterk

We hopen op je komst en delen van dit bericht wordt enorm op prijs gesteld!