• SPONSORCOMMISSIE

Veel ondernemers steunen v.v. Noordscheschut op verschillende manieren: reclameborden langs de velden, shirtsponsoring, balsponsoring, teamsponsoring of financiële steun voor bepaalde evenementen, noem het maar op. Er zijn legio mogelijkheden. Om een club draaiende te houden is er geld nodig en hierbij speelt sponsoring vandaag de dag een steeds belangrijker rol. Het is voor de vereniging en de sponsor een win-win situatie.

V.V. Noordscheschut streeft naar meerjarige sponsorovereenkomsten met meerdere sponsors, zodat een breed draagvlak ontstaat, in plaats van overeenkomsten met één of enkele grote sponsors. Voor v.v. Noordscheschut is dit belangrijk, omdat daarmee de continuïteit van de vereniging wordt gewaarborgd. Voor sponsors is een breed en evenwichtig samengestelde sponsorgroep interessant vanwege de mogelijkheden om contacten te leggen. Daarom is ook binnen de voetbalvereniging Noordscheschut een groep mensen gevormd die bedrijven enthousiast maakt om de club te sponsoren.

Sponsoring kan in de vorm van geld, materialen of dienstverlening. Het pakket tegenprestaties dat v.v. Noordscheschut aanbiedt, wordt in overleg met de sponsor ingevuld en is afhankelijk van de hoogte van de sponsorbijdrage.

Hoofddoel is het sponsorgeld te gebruiken voor de verbetering van het prestatieklimaat en dit te steken in selectievoetbal (senioren en jeugd) en kwaliteitsverbetering van de gehele jeugdafdeling.

Alle contacten met de sponsors worden onderhouden door de sponsorcommissie. De sponsorcommissie heeft een korte lijn naar het bestuur om snel en flexibel te kunnen functioneren.

Er is een breed scala aan sponsormogelijkheden o.a.:

•  co-sponsorschap

•  lidmaatschap sponsorgroep

•  reclameborden/doeken (verschillende formaten)

•  bedrijfslogo reclamezuil aan de straat

•  advertentie presentatiegids (725 exemplaren)

•  advertentie programmablad

•  balsponsor bij wedstrijden 1e elftal

•  kledingsponsoring verschillende elftallen

•  advertentie met logo op beeldscherm in de kantine/bestuurskamer tijdens wedstrijddagen

Alle sponsoren, op wat voor manier dan ook krijgen een sponsorpas, hiermee kunnen ze de thuiswedstrijden van onze hoofdmacht bezoeken. Het is dan ook erg leuk om elke zaterdag veel ondernemers op ons sportpark te zien.

Wilt u meer weten over sponsoring binnen de v.v. Noordscheschut? Neem dan contact op met een van de leden van de sponsorcommissie:

• Functie

Naam